Profil zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí

  • Název: Ministerstvo práce a sociálních věcí
  • IČO: 00551023
  • Adresa:
    Na Poříčním právu 376/1
    128 01 Praha - Praha 2
  • Adresa profilu zadavatele: https://mpsv.ezak.cz/profile_display_2.html
  • ID profilu zadavatele ve VVZ: 506495
  • Adresa profilu na e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ministerstvo-prace-a-socialnich-veci

Úvodní informace o systému
Veřejné dokumenty organizace nepřiřazené ke konkrétní zakázce v systému.
Název Popis Jméno souboru Velikost
Zápis z PTK _Analýza ekonomických dopadů Gender pay gap (GPG) v ČR Zápis z PTK _Analýza ekonomických dopadů Gender pay gap (GPG) v ČR Dokument PDF Zápis_PTK-GPG_fin.pdf 508.05 KiB
Pozvánka k PTK_Analýza ekonomických dopadů Gender pay gap (GPG) v ČR Archiv ZIP Pozvánka-PI.zip 198.61 KiB
Pozvánka PTK - Analýza dopadů zavedení dětských skupin na zaměstnanost v regionech Archiv ZIP Pozvánka-PTK_Dětské skupiny.zip 620.30 KiB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Veřejná soutěž "Výběr provozovatele kantýny v budově MPSV" Vyhlašovatel oznamuje výsledek veřejné soutěže o nejlepší nabídku vyhlášené ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, s názvem Výběr provozovatele kantýny v budově Ministerstva práce a sociálních věcí. Bližší informace jsou uvedeny v příloze tohoto oznámení. Dokument PDF rozhodnutí o výběru navrhovatele.pdf 453.56 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
Smlouva RADIOHAUSE 25.3-31.3.2015 Smlouva na základě výjimky dle § 18 odst. 2 písm. d) ZVZ. Dokument PDF Smlouva RADIOHAUSE 25.3-31.3.2015.pdf 4.70 MiB
Smlouva RADIOHAUSE 1.4-7.4.2015 Smlouva na základě výjimky § 18 odst. 2 písm. d) ZVZ. Dokument PDF Smlouva RADIOHAUSE 1.4-7.4.2015.pdf 4.70 MiB
Smlouva LIN Smlouva na základě výjimky § 18 odst. 2 písm. d) ZVZ Dokument PDF Smlouva LIN.pdf 443.44 KiB
Prohlášení ke smlouvě LIN Prohlášení ke smlouvě LIN Dokument PDF Prohlášení ke smlouvě s LIN.pdf 33.62 KiB
Smlouva LIN 28.5.2015 Smlouva na základě výjimky dle § 18 odst. 2 písm. d) ZVZ. Dokument PDF Smlouva LIN 28.5.2015.pdf 5.83 MiB
Smlouva Radiohause 8.6.2015 Smlouva na základě výjimky dle § 18 odst. 2 písm. d) ZVZ. Dokument PDF Smlouva Radiohause 8.6.2015.pdf 4.58 MiB
Smlouva o technické podpoře (Helpdesk) ze dne 28.5.2015 na základě interní výjimky Dokument PDF SKILL s.r.o.-Helpdesk+ZL.pdf 891.96 KiB
Dodatek č. 3 ke Smlouvě o poskytnutí licence k standardnímu Software a poskytování služeb jeho podpory ze dne 31.7.2014, ke dni 30.6.2016 Dokument PDF Dodatek č. 3_SAP.pdf 2.60 MiB
Dodatek č. 2 ke Smlouvě o poskytnutí licence k standardnímu Software a poskytování služeb jeho podpory ze dne 31.7.2014

dodatek ze dne 31.3.2016

Dokument PDF Dodatek č. 2_licence SAP.pdf 2.17 MiB
Objednávka_CA CEE, s.r.o._20160628 Na základě výjimky paní ministryně č.j. MPSV/2016-132830-13. VZMR do 2 mil. Kč - výhradní dodavatel (CA Service Desk Manager) Dokument PDF Objednávka_20160628_vyjimka.pd f 304.28 KiB
Uzavřená smlouva Uzavřená smlouva na Výrobu televizního pořadu – DĚTI V PASTI Dokument PDF final-smlouvaČT-PODPIS.pdf 7.16 MiB
Jednorázová obchodní smlouva o komerčním vysílání Výjimka ve smyslu § 29 písm. i) bod 2 ZZVZ (tj. bývalé ustanovení § 18 odst. 2 písm. d) ZVZ) Dokument PDF ČRo_smlouva.pdf 1.39 MiB
Podepsaná smlouva_Gartner_KPC_group Dokument PDF Smlouva_vzmr_Gartner_20161215. pdf 6.83 MiB
Smlouva o užívání právního informačního systému Beck-online Výjimka (§ 63 odst. 3 písm. b) a c) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění Dokument PDF Smlouva o užívání PIS Beck-online.pdf 851.10 KiB
RS_Komix_20170412 na základě výjimky ministryně ze dne 28.2.2017 čj.: MPSV-2017/40478-144 Dokument PDF 2017_RS_Komix.pdf 10.16 MiB
Smlouva_expert_Melounova na základě výjimky ministryně MPSV-2017/56612-144 ze dne 31.3.2017 Dokument PDF Smlouva_expertni sluzby_Melounova.pdf 3.62 MiB
Smlouva_expert_Rada na základě výjimky ministryně č.j.: MPSV-2017/56612 - 144, ze dne 22.3.2017 Dokument PDF Expertní smlouva_Michal Rada.pdf 1.45 MiB
Smlouva_IDS_Advisory_audit_CSS Z na základě výjimky ministryně č. j.: MPSV-2017/74679-191/1, ze dne 5.4.2017 Dokument PDF Smlouva_IDS advisory_audit CSSZ.pdf 1.43 MiB
Dílčí smlouva_Microsoft na základě centrálního zadávání MV ČR, podepsána ke dni 16.6.2017 Dokument PDF smlouva.pdf 1.43 MiB
Dílčí smlouva_Microsoft (2017_054) na základě centrálního zadávání MV ČR, podepsána ke dni 19.7.2017 Dokument PDF Prováděcí smlouva č. 2017_054 Microsoft - MV.pdf 1.84 MiB
Smlouva o poradneské činnosti na základě výjimky ministryně č.j.: MPSV-2017/138742-191, ze dne 29. 6. 2017 Dokument PDF SML BDO - audit dotacni tituly.pdf 1.40 MiB
Smlouva o poradentské činnosti - DODATEK Č. 1 Dodatkem č. 1 ze dne 13.9.2017 dochází k aktualizaci Přílohy č. 1 Smlouvy. Rozsah ani odměna za předmět plnění se nemění. Dokument MS Word Dodatek c.1_BDO_Audity_V1.docx 30.94 KiB
Obchodní smlouva o komerčním vysílání Smlouva na základě výjimky dle § 29 písm. i) bod 2 ZZVZ. Dokument PDF Smlouva_ČRo_vysílací čas.pdf 1.65 MiB
Smlouva o spolupráci č. sml17137 Smlouva na základě výjimky dle § 29 písm. i) bod 2 ZZVZ. Dokument PDF Smlouva_Impuls_vysílací čas.pdf 4.42 MiB
SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ PRO ÚČASTNÍKY ŠKOLENÍ, Akademie veřejné správy, Kišiněv na základě interní výjimky Archiv ZIP SMLOUVA AKADEMIE - bez osob. dat.zip 825.37 KiB
Dílčí smlouva k RS IKR (na základě přistoupení k RS ze dne 1.11.2017) Dokument PDF Dílčí smlouva k Rámcové smlouvě IKR.pdf 14.24 MiB
Ostatní
Veřejná soutěž "Výběr provozovatele kantýny v budově MPSV" PODMÍNKY VEŘEJNÉ SOUTĚŽE O NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKU vyhlašované ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Archiv ZIP Veřejná soutěž Kantýna MPSV.zip 671.81 KiB
ZÁPIS Z PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACE – VZ Zvyšování kvality a efektivity systému dalšího vzdělávání Dokument PDF 3_Zápis_PTK - včetně priloh.pdf 2.21 MiB
POZVÁNKA NA PŘEDBĚŽNOU TRŽNÍ KONZULTACI – VZ Zvyšování kvality a efektivity systému dalšího vzdělávání Předběžná tržní konzultace se koná dne 6. 3. 2018 od 9:00 hod. v budově MPSV na adrese Na Poříčním právu 1/376, Praha 2. (Sraz na recepci 8:55hod.) Archiv ZIP PTK.zip 1.05 MiB
ZÁPIS Z PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACE – VZ Návrh optimalizace identifikovaných procesů oběhu dokumentů v resortu MPSV II Dokument PDF PTK OPOD_zapis, vcetne vsech priloh.pdf 9.80 MiB
PREZENTACE Z PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACE – VZ Návrh optimalizace identifikovaných procesů oběhu dokumentů v resortu MPSV II Dokument PDF PTK_prezentace_final.pdf 416.66 KiB
POZVÁNKA NA PŘEDBĚŽNOU TRŽNÍ KONZULTACI – VZ Návrh optimalizace identifikovaných procesů oběhu dokumentů v resortu MPSV II Předběžná tržní konzultace se koná dne 6. 12. 2017 od 14:30 hod. v budově MPSV na adrese Na Poříčním právu 1/376, Praha 2, místnost 64. (Sraz u recepce.) Dokument PDF PTK_pozvánka_OPOD II_06122017_EP.pdf 104.67 KiB
POZVÁNKA NA PŘEDBĚŽNOU TRŽNÍ KONZULTACI - VZMR Podpora vyhledávání nových uchazečů pro MPSV PTK se bude konat dne 2. 11. 2017 v budově Ministerstva práce a sociálních věcí na adrese Podskalská 1290/19, Praha 2 od 9:30 hod. Archiv ZIP PTK-Podpora vyhledávání nových uchazečů pro MPSV.zip 265.48 KiB
ZÁPIS Z PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACE - VZ Analýza dobré praxe ve veřejné správě Dokument PDF PTK_dobra praxe_ZAPIS.pdf 8.51 MiB
POZVÁNKA NA PŘEDBĚŽNOU TRŽNÍ KONZULTACI – VZ Analýza dobré praxe ve veřejné správě Předběžná tržní konzultace se koná dne 25. 10. 2017 v budově MPSV (Na Poříčním právu 1/376) od 13 hodin. (Sraz na recepci). Archiv ZIP PTK_pozvánka_dobrá praxe_ep.zip 697.40 KiB
ZÁPIS PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACE - VZMR Analýza užívání bytů podle právních titulů k bytu, včetně nákladů na bydlení v roce 2016 a 2017 Dokument PDF Zápis_PTK_byty.pdf 174.88 KiB
POZVÁNKA NA PŘEDBĚŽNOU TRŽNÍ KONZULTACI - VZMR Analýza užívání bytů podle právních titulů k bytu, včetně nákladů na bydlení v roce 2016 a 2017 PTK se bude konat dne 4. 10. 2017 v budově Ministerstva práce a sociálních věcí na adrese Na Poříčním právu 1/376, Praha 2 od 10:00 hod. Archiv ZIP PTK_BYTY.zip 308.29 KiB
ZÁPIS Z PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACE - VZ Outsourcing kontrol veřejných zakázek pro OPZ Archiv ZIP Zápis včetně příloh.zip 1.57 MiB
POZVÁNKA NA PŘEDBĚŽNOU TRŽNÍ KONZULTACI - VZ Outsourcing kontrol veřejných zakázek pro OPZ Předběžná tržní konzultace se koná dne 15. 8. 2017 v budově MPSV (Na Poříčním právu 1/376) od 10 hodin. Archiv ZIP PTK_KONTROLY VZ.zip 471.92 KiB
Veřejná soutěž Logo a značka kvality dětské skupiny - ZRUŠENÍ ROZHODNUTÍ O ZRUŠENÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE O NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKU vyhlašované ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Dokument PDF Rozhodnutí o zrušení.pdf 431.73 KiB
Veřejná soutěž - Logo a značka kvality dětské skupiny PODMÍNKY VEŘEJNÉ SOUTĚŽE O NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKU vyhlašované ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Archiv ZIP Veřejná_soutěž_komplet.zip 6.59 MiB
LOGO A VIZUÁLNÍ STYL MPSV 3 ROZHODNUTÍ O ZRUŠENÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE O NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKU vyhlašované ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Dokument PDF Rozhodnutí o zrušení.pdf 343.35 KiB
LOGO A VIZUÁLNÍ STYL MPSV 3 PODMÍNKY VEŘEJNÉ SOUTĚŽE O NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKU ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (kompletní .zip) Archiv ZIP 3_Soutěžní podmínky_komplet, edit.zip 6.43 MiB
Zápis ze semináře k fungování Dynamického nákupního systému pro technické a logistické zajištění standardních akcí Zápis ze semináře k fungování Dynamického nákupního systému pro technické a logistické zajištění standardních akcí konaného dne 13.1.2017 Dokument PDF Zápise ze semináře DNS - AKCE.pdf 5.40 MiB
Prezentace - DNS v rámci MPSV Prezentace ze semináře týkajícího se fungování dynamického nákupního systému pro technické a logistické zajištění standardních akcí v rámci MPSV Dokument PDF prezentace_DNS.pdf 413.94 KiB
Pozvánka na seminář - DNS v rámci MPSV Pozvánka na seminář týkající se fungování dynamického nákupního systému pro technické a logistické zajištění standardních akcí v rámci MPSV Dokument PDF Pozvanka_seminar_DNS_MPSV.pdf 34.13 KiB
LOGO A VIZUÁLNÍ STYL MPSV 2 ROZHODNUTÍ O ZRUŠENÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE O NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKU vyhlašované ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Dokument PDF 20170111082841980.pdf 407.10 KiB
LOGO A VIZUÁLNÍ STYL MPSV 2 Dodatečné informace k soutěžním podmínkám (s pořadovým č. 2) vztahující se k veřejné soutěži zadávané ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Dokument PDF Dodateční_informace_2.pdf 824.63 KiB
LOGO A VIZUÁLNÍ STYL MPSV 2 Dodatečné informace k soutěžním podmínkám vztahující se k veřejné soutěži zadávané ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Dokument PDF Dodatečné informace_1.pdf 769.95 KiB
LOGO A VIZUÁLNÍ STYL MPSV 2 PODMÍNKY VEŘEJNÉ SOUTĚŽE O NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKU ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (kompletní .zip) Archiv ZIP SP 2.zip 6.94 MiB
LOGO A VIZUÁLNÍ STYL MPSV PODMÍNKY VEŘEJNÉ SOUTĚŽE O NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKU
ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (kompletní .zip)
Archiv ZIP LOGO_SP.zip 3.65 MiB
LOGO A VIZUÁLNÍ STYL MPSV ROZHODNUTÍ O ZRUŠENÍ
VEŘEJNÉ SOUTĚŽE O NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKU
vyhlašované ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Dokument PDF zrušeni.pdf 349.98 KiB
Prezentace Předběžná tržní konzultace k veřejné zakázce Dodávky potravinové a materiální pomoci hrazené z Fondu evropské pomoci nejchudším osobám Dokument PDF Prezentace_predbezna trzni konzultace.pdf 384.79 KiB
Pozvánka na předběžnou tržní konzultaci Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR připravuje výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Zajištění služeb autopůjčovny“.

Před vyhlášením veřejné zakázky malého rozsahu budou představeny předpokládané zadávací podmínky potenciálním dodavatelům a veřejnosti v rámci veřejné předběžné tržní konzultace, která se bude konat 14. 1. 2016 v 10:00 hodin v zasedací místnosti č. 318 umístěné ve třetím patře budovy zadavatele Kartouzská 4, 150 00 Praha 5.

Účelem této tržní konzultace je získat informace potřebné pro správné nastavení zadávacích podmínek.
Dokument PDF Předběžná tržní konzultace_autopůjčovna.pdf 297.57 KiB
Prezentace z předběžné tržní konzultace Prezentace z předběžné trží konzultace k veřejné zakázce: Dodávky potravinové a materiální pomoci hrazené z Fondu evropské pomoci nejchudším osobám II. Dokument PDF Prezentace.pdf 408.01 KiB
Předběžný seznam komodit - z předběžné tržní konzultace Dodávky potravinové a materiální pomoci hrazené z Fondu evropské pomoci nejchudším osobám II. - předběžný seznam komodit Dokument PDF Předběžný seznam komodit.pdf 244.53 KiB
Zápis z předběžné tržní konzultace Zápis z předběžné tržní konzultace k veřejné zakázce: Dodávky potravinové a materiální pomoci hrazené z Fondu evropské pomoci nejchudším osobám – II. Dokument PDF Zápis z PTK_final.pdf 2.26 MiB
Pozvánka na předběžnou tržní konzultaci POZVÁNKA NA PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACE k veřejné zakázce „Tvorba analytických nástrojů“
Archiv ZIP POZVÁNKA NA PŘEDB. TRŽNÍ KONZULTACI.zip 1.21 MiB
Úvodní prezentace Zadavatel tímto poskytuje prezentaci z úvodního setkání ze dne 14. 6. 2017 v rámci předběžné tržní konzultace k veřejné zakázce s názvem "Tvorba analytických nástrojů". Prezentace je poskytována přesně ve znění, jež bylo prezentováno účastníkům dotčeného setkání. Dokument PDF Prezentace_PTK_20170614.pdf 158.43 KiB
Prezentace k PTK "Tvorba analytických nástrojů"_20170627 Zadavatel jak z vlastního podnětu, tak z podnětu účastníka PTK upravil způsob průběhu PTK. Zadavatel má za to, že tato změna může mít, s ohledem na účel PTK, vysokou přidanou hodnotu jak pro dodavatele, tak pro zadavatele samotného. V rámci druhé fáze PTK je tak na žádost dodavatele či zadavatele (resp. po jejich vzájemné dohodě) možné přistoupit k osobnímu jednání na bázi zadavatel – dodavatel. Z případného osobního jednání bude vždy pořízen audio záznam a z něho stručný zápis, který bude následně uveřejněn na profilu zadavatele.

Bližší informace k průběhu PTK jsou uvedeny v upravené prezentaci k PTK ze dne 27. 6. 2017. Všechny provedené změny jsou vyznačeny červeně.
Dokument PDF Prezentace_PTK_Tvorba_analytic kych_nastroju_20170627.pdf 160.50 KiB
Dodatečné informace v rámci PTK č. 1 Zadavatel v rámci PTK k zadávacímu řízení na veřejnou zakázku „Tvorba analytických nástrojů“ poskytuje odpovědi na dodatečné dotazy od účastníků PTK. Dokument PDF Dodatečné informace_1_20170627.pdf 117.01 KiB
Zápis z úvodního setkání ze dne 14. 6. 2017 Zadavatel tímto poskytuje Zápis z úvodního setkání ze dne 14. 6. 2017 v rámci předběžné tržní konzultace k zadávacímu řízení na veřejnou zakázku s názvem "Tvorba analytických nástrojů". Dokument PDF Zápis_PTK_20170614.pdf 148.26 KiB
Prezenční listina účastníků PTK Zadavatel tímto jako přílohu Zápisu z úvodního setkání ze dne 14. 6. 2017 v rámci předběžné tržní konzultace k zadávacímu řízení na veřejnou zakázku s názvem "Tvorba analytických nástrojů" poskytuje Prezenční listinu účastníků tohoto úvodního setkání. Dokument PDF Listina_ucastniku_PTK.pdf 597.07 KiB
Předběžná tržní konzultace k VZ "Digitalizace v prostředí ÚP A MPSV" Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí vypisuje předběžnou tržní konzultaci (PTK) v souladu s § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, za účelem získání informací o schopnosti relevantního segmentu trhu zajistit služby související s realizací digitalizace v prostředí resortu MPSV po dobu 4 let od uzavření rámcové dohody.
Podrobnosti k PTK jsou uvedeny přiložených dokumentech s tím, že dokumenty obsahující podpis oprávněné osoby zadavatele Vám poskytujeme jak ve formátu pdf, tak ve formátu word.
Lhůta pro doručení odpovědi je stanovena do 23. 6. 2017.
Předem Vám děkujeme za Vaši odpověď a vážíme si času, který do dané odpovědi investujete.
POZOR: lhůta pro doručení odpovědi byla prodloužena do 28. 6. 2017!
POZOR: zadavatel poskytuje na základě dodatečných informací aktualizovanou přílohu č. 2 - šablona pro odpověď a znění dotazů a odpovědí. Lhůta pro doručení odpovědi zůstává prodloužena do 28. 6. 2017.
Archiv ZIP MPSV_Analýza_digitalizace_PTK_ vč. dodatečných informací.zip 5.68 MiB
Dodatečné informace v rámci PTK č. 2 Zadavatel v rámci PTK k zadávacímu řízení na veřejnou zakázku „Tvorba analytických nástrojů“ poskytuje odpovědi na dodatečné dotazy od účastníků PTK. Dokument PDF Dodatečné informace_2_20170725.pdf 111.88 KiB
Zápis ze schůzky_20170703_KPMG Zadavatel tímto poskytuje Zápis ze schůzky se spol. KPMG Česká republika, s.r.o. ze dne 3. 7. 2017 v rámci předběžné tržní konzultace k zadávacímu řízení na veřejnou zakázku s názvem "Tvorba analytických nástrojů". Dokument PDF Zápis_PTK_20170703_KPMG.pdf 136.84 KiB
Zpráva a výzva v rámci PTK ze dne 3. 8. 2017 Zadavatel v rámci PTK k zadávacímu řízení na veřejnou zakázku „Tvorba analytických nástrojů“ žádá dodavatele (či další relevantní subjekty) o součinnost při řešení otázky softwarového zajištění předmětu plnění připravované zakázky. Dokument PDF Zpráva_PTK_20170803.pdf 26.77 KiB
Ukončení PTK Zadavatel tímto ukončuje PTK k zadávacímu řízení na veřejnou zakázku „Tvorba analytických nástrojů“. Bližší informace viz přiložený dokument. Dokument PDF Ukončení_PTK_signed.pdf 129.32 KiB