Veřejná zakázka: Vytvoření informačního systému pro agendu akreditací v rámci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 457
Systémové číslo: P15V00000447
Evidenční číslo zadavatele: 08/2015
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 515104
Počátek běhu lhůt: 13.02.2015
Nabídku podat do: 30.03.2015 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Vytvoření informačního systému pro agendu akreditací v rámci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je vytvoření, údržba, uživatelská podpora a rozvoj informačního systému, který podpoří realizaci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ a který bude provozován v prostředí zadavatele, a to v souladu se zadávacími podmínkami.

Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje rovněž dodávku licencí aplikačního programového vybavení (dále jen „APV“) a základního programového vybavení (dále jen „ZPV“), dodávku a implementaci SW a HW platformy pro provoz APV a ZPV (operační systémy, databázové servery, frameworky aplikačních prostředí apod.) a další implementační, customizační a konzultační služby dle specifikace předmětu plnění.

Uchazečem vytvořený a dodaný informační systém musí podporovat všechny procesy agendy akreditací, k nimž patří zejména evidence vzdělavatelů a lektorů, elektronické podání a příjem žádostí o akreditaci vzdělávacího programu (resp. žádostí o rozšíření/změnu lektorského týmu), sledování zákonných lhůt pro jednotlivé kroky akreditačního řízení, posouzení podaných žádostí a vydání rozhodnutí, zveřejnění přehledu akreditovaných vzdělávacích programů a konkrétních kurzů, vykazování realizovaných kurzů vzdělavateli, zpracování výkazů, evidence a zpracování podaných stížností, kontrola činnosti vzdělavatelů, ukončení platnosti akreditace atd.

Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje rovněž úvodní zaškolení uživatelů a interního školitele zadavatele, zpracování bezpečnostní a uživatelské dokumentace a zajištění úvodní migrace dat.

Služby rozvoje informačního systému budou poskytovány po dobu plnění veřejné zakázky dle aktuálních potřeb zadavatele, a to v předpokládaném rozsahu 70 člověkodní, přičemž jedním člověkodnem se rozumí práce jednoho pracovníka dodavatele po dobu 8 hodin.

Detailní požadavky na informační systém, resp. na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v Příloze č. zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění vč. příloh.

Plnění veřejné zakázky souvisí s klíčovou aktivitou č. 3 projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ s přiděleným registračním číslem CZ.1.04/3.1.00/04.00010 (dále jen „projekt“), který je realizován v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“) v oblasti podpory 3.1 – Podpora sociální integrace a sociálních služeb. Uchazeč je povinen respektovat grafické požadavky zadavatele a požadavky vyplývající z povinné minimální publicity projektů spolufinancovaných z OP LZZ.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Ministerstvo práce a sociálních věcí
  • IČO: 00551023
  • Poštovní adresa:
    Na Poříčním právu 376/1
    128 01 Praha - Praha 2
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 506495

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Na Poříčním právu 376/1
128 01 Praha 2

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky