Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Vytvoření informačního systému pro agendu akreditací v rámci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je vytvoření, údržba, uživatelská podpora a rozvoj informačního systému, který podpoří realizaci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ a který bude provozován v prostředí zadavatele, a to v souladu se zadávacími podmínkami.

Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje dodávku licencí aplikačního programového vybavení (dále jen „APV“), implementaci SW platforem pro provoz APV (operační systémy, databázové servery, frameworky aplikačních prostředí apod.) a další implementační, customizační a konzultační služby dle specifikace předmětu plnění.

Uchazečem vytvořený a dodaný informační systém musí podporovat všechny procesy agendy akreditací, k nimž patří zejména evidence vzdělavatelů a lektorů, elektronické podání a příjem žádostí o akreditaci vzdělávacího programu (resp. žádostí o rozšíření/změnu lektorského týmu), sledování zákonných lhůt pro jednotlivé kroky akreditačního řízení, posouzení podaných žádostí a vydání rozhodnutí, zveřejnění přehledu akreditovaných vzdělávacích programů a konkrétních kurzů, vykazování realizovaných kurzů vzdělavateli, zpracování výkazů, evidence a zpracování podaných stížností, kontrola činnosti vzdělavatelů, ukončení platnosti akreditace atd.

Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje rovněž úvodní zaškolení uživatelů a interního školitele zadavatele, zpracování bezpečnostní a uživatelské dokumentace a zajištění úvodní migrace dat.

Služby rozvoje informačního systému budou poskytovány po dobu plnění veřejné zakázky dle aktuálních potřeb zadavatele, a to v předpokládaném rozsahu 70 člověkodní, přičemž jedním člověkodnem se rozumí práce jednoho pracovníka dodavatele po dobu 8 hodin.

Detailní požadavky na informační systém, resp. na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v Příloze č. zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění vč. příloh.

Plnění veřejné zakázky souvisí s klíčovou aktivitou č. 3 projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ s přiděleným registračním číslem CZ.1.04/3.1.00/04.00010 (dále jen „projekt“), který je realizován v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“) v oblasti podpory 3.1 – Podpora sociální integrace a sociálních služeb. Uchazeč je povinen respektovat grafické požadavky zadavatele a požadavky vyplývající z povinné minimální publicity projektů spolufinancovaných z OP LZZ.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Na Poříčním právu 376/1
128 01 Praha 2
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 09. 03. 2015 10:00
Počátek běhu lhůt: 13. 02. 2015
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: