Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář: E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Vytvoření informačního systému pro agendu akreditací v rámci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je vytvoření, údržba, uživatelská podpora a rozvoj informačního systému, který podpoří realizaci projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ a který bude provozován v prostředí zadavatele, a to v souladu se zadávacími podmínkami.

Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje rovněž dodávku licencí aplikačního programového vybavení (dále jen „APV“) a základního programového vybavení (dále jen „ZPV“), dodávku a implementaci SW a HW platformy pro provoz APV a ZPV (operační systémy, databázové servery, frameworky aplikačních prostředí apod.) a další implementační, customizační a konzultační služby dle specifikace předmětu plnění.

Uchazečem vytvořený a dodaný informační systém musí podporovat všechny procesy agendy akreditací, k nimž patří zejména evidence vzdělavatelů a lektorů, elektronické podání a příjem žádostí o akreditaci vzdělávacího programu (resp. žádostí o rozšíření/změnu lektorského týmu), sledování zákonných lhůt pro jednotlivé kroky akreditačního řízení, posouzení podaných žádostí a vydání rozhodnutí, zveřejnění přehledu akreditovaných vzdělávacích programů a konkrétních kurzů, vykazování realizovaných kurzů vzdělavateli, zpracování výkazů, evidence a zpracování podaných stížností, kontrola činnosti vzdělavatelů, ukončení platnosti akreditace atd.

Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje rovněž úvodní zaškolení uživatelů a interního školitele zadavatele, zpracování bezpečnostní a uživatelské dokumentace a zajištění úvodní migrace dat.

Služby rozvoje informačního systému budou poskytovány po dobu plnění veřejné zakázky dle aktuálních potřeb zadavatele, a to v předpokládaném rozsahu 70 člověkodní, přičemž jedním člověkodnem se rozumí práce jednoho pracovníka dodavatele po dobu 8 hodin.

Detailní požadavky na informační systém, resp. na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v Příloze č. zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění vč. příloh.

Plnění veřejné zakázky souvisí s klíčovou aktivitou č. 3 projektu „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ s přiděleným registračním číslem CZ.1.04/3.1.00/04.00010 (dále jen „projekt“), který je realizován v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“) v oblasti podpory 3.1 – Podpora sociální integrace a sociálních služeb. Uchazeč je povinen respektovat grafické požadavky zadavatele a požadavky vyplývající z povinné minimální publicity projektů spolufinancovaných z OP LZZ.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Na Poříčním právu 376/1
128 01 Praha 2
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 30. 03. 2015 10:00
Počátek běhu lhůt: 13. 02. 2015
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: