Stručný popis předmětu:
a. Základním cílem zadávacího řízení je uzavření jednotlivých Rámcových smluv s více dodavateli na služby spočívající v realizaci rekvalifikačních kurzů pro uchazeče o zaměstnání a zájemce
o zaměstnání ve smyslu § 109 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZ“), jakož i v realizaci rekvalifikačních kurzů pro zaměstnance ve smyslu
§ 110 ZoZ, a to na období let 2016 - 2018 pro Úřad práce České republiky – krajskou pobočku v Liberci.
b. Veřejná zakázka je realizována z finančních prostředků Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR a částečně také z prostředků státního rozpočtu ČR určených pro financování aktivní politiky zaměstnanosti.
c. Předmět této veřejné zakázky (respektive veřejná zakázka) je rozdělen na 4 samostatné části (viz Příloha č. 10 a kapitola 22 zadávací dokumentace). Každá jednotlivá část veřejné zakázky zahrnuje 1 druh rekvalifikačního kurzu. Pro lepší přehlednost rozdělil zadavatel jednotlivé rekvalifikační kurzy dle profesních oblastí.
d. Každý uchazeč o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo více libovolných částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci. Pokud se přihlásí do více částí, musí každá nabídka splňovat formální a materiální požadavky zadavatele dle této zadávací dokumentace.
e. Zadavatel uzavře Rámcovou smlouvu na každou část veřejné zakázky samostatně, tzn. celkem 4 Rámcové smlouvy, každou s více dodavateli (podle kritérií uvedených v zadávací dokumentaci) s tím, že zadávání jednotlivých veřejných zakázek, resp. uzavírání dílčích smluv bude provedeno v souladu s § 92 odst. 2 písm. a) zákona.
f. Zadavatel vybere první tři vítězné uchazeče (dodavatele) pro každou část této veřejné zakázky, s nimiž uzavře Rámcovou smlouvu. Způsob výběru bude proveden na základě hodnocení předložených nabídek způsobem uvedeným v kapitole 13 zadávací dokumentace. Závazný návrh Rámcové smlouvy s více dodavateli je přílohou zadávací dokumentace (viz Příloha č. 7).
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Liberci
Dr. Milady Horákové 580/7
460 01 Liberec 1
# | Název | Předpokládaná hodnota | Stav |
---|---|---|---|
Část 1 - Obsluha osobního počítače se zaměřením na SAP | 7 500 000 Kč bez DPH | Zadáno | |
Část 2 - Šička interiérového vybavení (kód: 31-029-H) | 2 160 000 Kč bez DPH | Zadáno | |
Část 3 - Prodavač (kód: 66-003-H) | 2 890 000 Kč bez DPH | Zadáno | |
Část 4 - Obsluha CNC obráběcích strojů | 7 600 000 Kč bez DPH | Zadáno |
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Oznámení o zakázce | 02 | uveřejněný | 09.02.2016 | 09.02.2016 |
Oznámení o zadání zakázky | 03 | uveřejněný | 04.08.2016 | 04.08.2016 |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://mpsv.ezak.cz/vz00002265 |