Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602011024417


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Úřad práce ČR
Identifikační číslo:
72496991
Poštovní adresa:
Dobrovského 1278/25
Obec:
Praha 7
PSČ:
170 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Úřad práce ČR - krajská pobočka v Liberci
Tel.:
+420 950132449
K rukám:
Ing. Kateřiny Boháčkové
       
E-mail:
katerina.bohackova@lb.mpsv.cz
Fax:
+420 950132302
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.uradprace.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://mpsv.ezak.cz/vz00002265
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce ČR – krajskou pobočku v Liberci VI.
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 24
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Liberecký kraj
Kód NUTS CZ051 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet 3 účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: 2 nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
20 150 000
   
Měna:
CZK
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
a. Základním cílem zadávacího řízení je uzavření jednotlivých Rámcových smluv s více dodavateli na služby spočívající v realizaci rekvalifikačních kurzů pro uchazeče o zaměstnání a zájemce
o zaměstnání ve smyslu § 109 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZ“), jakož i v realizaci rekvalifikačních kurzů pro zaměstnance ve smyslu
§ 110 ZoZ, a to na období let 2016 - 2018 pro Úřad práce České republiky – krajskou pobočku v Liberci.
b. Veřejná zakázka je realizována z finančních prostředků Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR a částečně také z prostředků státního rozpočtu ČR určených pro financování aktivní politiky zaměstnanosti.
c. Předmět této veřejné zakázky (respektive veřejná zakázka) je rozdělen na 4 samostatné části (viz Příloha č. 10 a kapitola 22 zadávací dokumentace). Každá jednotlivá část veřejné zakázky zahrnuje 1 druh rekvalifikačního kurzu. Pro lepší přehlednost rozdělil zadavatel jednotlivé rekvalifikační kurzy dle profesních oblastí.
d. Každý uchazeč o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo více libovolných částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci. Pokud se přihlásí do více částí, musí každá nabídka splňovat formální a materiální požadavky zadavatele dle této zadávací dokumentace.
e. Zadavatel uzavře Rámcovou smlouvu na každou část veřejné zakázky samostatně, tzn. celkem 4 Rámcové smlouvy, každou s více dodavateli (podle kritérií uvedených v zadávací dokumentaci) s tím, že zadávání jednotlivých veřejných zakázek, resp. uzavírání dílčích smluv bude provedeno v souladu s § 92 odst. 2 písm. a) zákona.
f. Zadavatel vybere první tři vítězné uchazeče (dodavatele) pro každou část této veřejné zakázky, s nimiž uzavře Rámcovou smlouvu. Způsob výběru bude proveden na základě hodnocení předložených nabídek způsobem uvedeným v kapitole 13 zadávací dokumentace. Závazný návrh Rámcové smlouvy s více dodavateli je přílohou zadávací dokumentace (viz Příloha č. 7).
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80000000-4
 
Další předměty
80400000-8
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
20 150 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/12/2018 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Zadavatel stanovuje podrobné obchodní podmínky formou závazného návrhu Rámcové smlouvy, který je pro jednotlivé části této veřejné zakázky (rozumí se rekvalifikační kurzy) pro uchazeče závazný a je Přílohou č. 7 zadávací dokumentace.
Platební podmínky:
Podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v závazném návrhu Rámcové smlouvy (Příloha č. 7) a v zadávací dokumentaci (kapitola 15).

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Ustanovení o subdodávkách:
a. Rekvalifikační kurzy může provádět pouze uchazeč uvedený v ust. § 108 odst. 2 ZoZ, který má oprávnění k realizaci všech rekvalifikačních kurzů uvedených v té části této veřejné zakázky,
pro kterou bude podávat nabídku.
b. V rámci subdodávky je vyloučeno zajištění realizace celého rekvalifikačního kurzu. Dále je vyloučeno doložení oprávnění k realizaci rekvalifikačního kurzu subdodavatelem.
c. Hodlá-li uchazeč zabezpečit určitou část požadovaných služeb subdodavatelem, musí ve své nabídce uvést druh a rozsah služeb, kterých se to týká a rovněž označit subdodavatele.
d. Uchazeč, který podal nabídku pro určitou část veřejné zakázky v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem jiného dodavatele, který podal nabídku pro shodnou část této veřejné zakázky.
e. Pokud uchazeč podá nabídku samostatně nebo společně s dalšími dodavateli a současně je subdodavatelem jiného dodavatele v téže části této veřejné zakázky, zadavatel všechny nabídky podané takovým uchazečem samostatně či společně s jiným uchazečem vyřadí z hodnocení pro danou část veřejné zakázky.
f. Hodlá-li uchazeč prokázat splnění určité části kvalifikace požadované zadavatelem (profesní
předpoklady podle § 50 odst. 1 písm. b) zákona) prostřednictvím subdodavatele, musí ve své nabídce dále doložit doklady podle článku 9.4 Prokázání splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele.
g. V době po uzavření Rámcové smlouvy je dodavatel povinen předem změny v subdodavatelích písemně oznámit zadavateli a tyto podléhají schválení zadavatelem; nebude-li změna odsouhlasena, nesmí dodavatel k realizaci části rekvalifikačního kurzu použít nového subdodavatele.
h. Povinnost dodavatele v souladu s §147a odst. 4 zákona.
Více v zadávací dokumentaci kapitola 10.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
a. K prokázání kvalif. předpokl. podle § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona prosté kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů. Je-li uchazečem právnická osoba, musí výpis předložit jak tato právnická osoba, tak i její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento výpis předložit jak tato právnická osoba, tak i její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby.
b. K prokázání kvalif. předpokl. podle § 53 odst. 1 písm. c), d), e), g), i), j), k) a l) zákona čestné prohlášení.
c. K prokázání kvalif. předpokl. podle § 53 odst. 1 písm. f) zákona prosté kopie potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení.
d. K prokázání kvalif. předpokl. podle § 53 odst. 1 písm. h) zákona potvrzení příslušného orgánu či instituce (OSSZ).
Splnění profesních kvalif. předpokl. prokáže uchazeč, který předloží:
a. Prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
b. Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci,
c. Doklady osvědčující odbornou způsobilost uchazeče (více zadávací dokumentace kapitola 9, bod 2 písm. c).
d. Hodlá-li uchazeč zabezpečit určitou část požadovaných služeb subdodavateli, musí ve své nabídce uvést druh a rozsah služeb, kterých se to týká a rovněž uvést subdodavatele, jimž dodavatel tyto služby hodlá přenechat.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku podle § 50 odst. 1 písm. c) zákona (Příloha č. 3).
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 201-364274 ze dne 14/10/2015 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 05/04/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 05/04/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
ÚP ČR - KrP v Liberci, Dr. M. Horákové 580/7, 460 01 Liberec 1, zas. míst. č. 630
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek je veřejné a mají právo se ho účastnit uchazeči, jejichž nabídky byly zadavateli doručeny ve lhůtě pro podání nabídek. Za uchazeče se může dostavit max. 1 zástupce. Otevírání obálek provádí komise, kterou jmenuje zadavatel.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
ESF
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
08/02/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Obsluha osobního počítače se zaměřením na SAP
1) STRUČNÝ POPIS
rekvalifikační kurz: Obsluha osobního počítače se zaměřením na SAP
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80000000-4
 
Další předměty
80400000-8
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
7 500 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Šička interiérového vybavení (kód: 31-029-H)
1) STRUČNÝ POPIS
rekvalifikační kurz: Šička interiérového vybavení (kód: 31-029-H)
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80000000-4
 
Další předměty
80400000-8
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 160 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Prodavač (kód: 66-003-H)
1) STRUČNÝ POPIS
rekvalifikační kurz: Prodavač (kód: 66-003-H)
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80000000-4
 
Další předměty
80400000-8
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 890 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Obsluha CNC obráběcích strojů
1) STRUČNÝ POPIS
rekvalifikační kurz: Obsluha CNC obráběcích strojů
(kód: 23-026-H)
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80000000-4
 
Další předměty
80400000-8
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
7 600 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------