Veřejná zakázka: Poskytovatel informačního systému zajišťující podporu administrace projektu OP LZZ

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P13V00000018
Id předchozího profilu ve VVZ: 60057232

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 541
Systémové číslo: P15V00000530
Počátek běhu lhůt: 28.05.2012

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Poskytovatel informačního systému zajišťující podporu administrace projektu OP LZZ
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění technologické podpory při projektovém a finančním řízení realizace projektu „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR (dále jen projekt)“ prostřednictvím informačního systému (dále jen IS).
IS bude postaven na technologii umožňující dostupnost pomocí webových prohlížečů (Internet Explorer, Mozilla Firefox a další běžně dostupné webové prohlížeče).
Veškeré požadované funkce budou součástí jednoho informačního systému.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: Uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 662 500 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Státní úřad inspekce práce
  • IČO: 75046962
  • Poštovní adresa:
    Kolářská 451/13
    746 01 Opava
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 509697

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 07:58 Dokument MS Word 1.docx 108.74 KB
Výzva k podání nabídky - příloha č. 1 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 07:59 Dokument MS Word 2.docx 52.00 KB
Výzva k podání nabídky - příloha č. 2 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 07:59 Dokument MS Word 3.doc 84.50 KB
Výzva k podání nabídky - příloha č. 3 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 07:59 Dokument MS Word 4.docx 40.47 KB
Výzva k podání nabídky - příloha č. 4 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 07:59 Dokument MS Word 5.docx 39.21 KB
Výzva k podání nabídky - příloha č. 5 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 08:00 Dokument MS Excel 6.xls 69.00 KB
Výzva k podání nabídky - příloha č. 6 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 08:00 Dokument MS Word 7.docx 34.42 KB
Výzva k podání nabídky - příloha č. 7 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 08:00 Dokument MS Word 8.doc 64.70 KB
Dodatečné informace č. 1 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 08:01 Dokument PDF 9.pdf 187.29 KB
Dodatečné informace č. 2 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 08:01 Dokument PDF 10.pdf 141.67 KB
Dodatečné informace č. 3 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 08:01 Dokument PDF 11.pdf 164.34 KB
Dodatečné informace č. 4 Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 08:01 Dokument PDF 12.pdf 82.10 KB
Rozhodnutí Na předchozím Profilu uveřejněno 07. 03. 2013 08:02 Dokument PDF 13.pdf 68.39 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Sdružení CEPAC - Morava 60800909 Česká republika 485 000,00 582 000,00

Vybraný dodavatel

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Sdružení CEPAC - Morava 60800909 Česká republika 485 000,00 582 000,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno
Žádný záznam.