Veřejná zakázka: Dodávky materiální pomoci hrazené z Fondu evropské pomoci nejchudším osobám - textil

Informace o veřejné zakázce

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení ZD č. 1 Archiv ZIP Vysvětlení ZD č. 1.zip 268.28 KB
Vysvětlení ZD č. 2 Dochází k prodloužení lhůty pro podání nabídek do 17. 1. 2017 do 9:00 hod. Archiv ZIP Vysvětlení ZD č. 2.zip 195.67 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele_textil.pdf 890.31 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Uzavřená smlouva Archiv ZIP Uzavřená smlouva.zip 1.45 MB
Dodatek č. 1 ke smlouvě Dokument PDF Dodatek č. 1 smlouvy.pdf 1.26 MB
1. objednávka ze dne 26. 4. 2017 Archiv ZIP 1. Objednávka.zip 538.14 KB
2. Objednávka ze dne 14. 8. 2017 Archiv ZIP 2. Objednávka.zip 411.07 KB
Dodatek č. 2 ke smlouvě Archiv ZIP Dodatek č. 2.zip 487.86 KB
3. Objednávka ze dne 9. 11. 2017 Archiv ZIP 3. Objednávka.zip 244.82 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://mpsv.ezak.cz/vz00002721

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
KORAKOplus, s.r.o. Slovenská republika 13 250 827,00 16 033 500,67 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 14.03.2017


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
KORAKOplus, s.r.o. Slovenská republika 14 000 000,00 16 940 000,00
PRO ÚČELY HODNOCENÍ NABÍDEK bylo stanoveno předpokládané množství položek textilních výrobků v rámci celého plnění veřejné zakázky.

Předmětem hodnocení tedy byla „Celková cena v Kč bez DPH za předpokládaný počet objednávaných kusů v rámci celého plnění veřejné zakázky“. Dodavatel v nabídce stanovil "Celkovou cenu v Kč bez DPH" za předpokládaný počet objednávaných kusů v rámci celého plnění veřejné zakázky ve výši 13 250 827 Kč bez DPH a zároveň ocenil i jednotkové ceny za jednotlivé položky.

Zadavatel bude objednávat jednotlivé položky dle aktuální potřeby za jednotkové ceny jednotlivých položek, které dodavatel uvedl v nabídce (rovněž jsou uvedeny ve smlouvě) a to do maximální výše 14 000 000 Kč bez DPH.


Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 22.02.2018
Datum ukončení plnění se váže ke dni proplacení poslední faktury.
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2017 10 713 111,50 12 962 864,92
2018 3 281 128,00 3 937 353,60