Veřejná zakázka: Výběr dodavatele kancelářských potřeb II

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P13V00000025
Id předchozího profilu ve VVZ: 60057232

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 548
Systémové číslo: P15V00000537
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 208557
Počátek běhu lhůt: 24.02.2012

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výběr dodavatele kancelářských potřeb II
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této zakázky je výběr dodavatele kancelářské zboží potřebného
k zabezpečení realizace individuálního projektu „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“ (dále jen projekt) spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Předmětem nákupu budou drobné kancelářské potřeby nezbytné k zabezpečení realizace projektu (např. eurosložky, papíry, šanony/pořadače, lepicí pásky, lepidla, obálky, kancelářské sponky, sešívačky + náplně, nůžky, děrovače, samolepící bločky různých velikostí, papírové složky, samolepící štítky, kalkulátory, popisovače, korektory apod.).
Místo plnění: Česká republika

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 733 333 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Státní úřad inspekce práce
  • IČO: 75046962
  • Poštovní adresa:
    Kolářská 451/13
    746 01 Opava
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 509697

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Žádný soubor nebyl přiložen

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rámcová smlouva Na předchozím Profilu uveřejněno 12. 03. 2013 11:47 Dokument PDF 1.pdf 8.34 MB
Rozhodnutí o výběru Na předchozím Profilu uveřejněno 12. 03. 2013 11:49 Dokument PDF 2.pdf 186.07 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky a seznam subdodavatelů dodavatele veřejné zakázky – r. 2012 Na předchozím Profilu uveřejněno 21. 03. 2013 16:39 Dokument PDF 3.pdf 96.78 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky a seznam subdodavatelů dodavatele veřejné zakázky – r. 2013 Na předchozím Profilu uveřejněno 19. 03. 2014 10:28 Dokument PDF 4.pdf 82.76 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky a seznam subdodavatelů dodavatele veřejné zakázky – r. 2014 Na předchozím Profilu uveřejněno 19. 03. 2014 10:28 Dokument PDF 5.pdf 84.22 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky a seznam subdodavatelů dodavatele veřejné zakázky – celkem za smlouvu Na předchozím Profilu uveřejněno 19. 03. 2014 10:29 Dokument PDF 6.pdf 92.30 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://mpsv.ezak.cz/vz00000548

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
MICOS spol. s r.o. 00533394 Česká republika 1 226 226,00 1 471 471,18

Vybraný dodavatel

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
MICOS spol. s r.o. 00533394 Česká republika 1 226 226,00 1 471 471,18

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno
Žádný záznam.