Ministerstvo práce a sociálních věcí (dále jen „centrální zadavatel“) připravuje zadávací řízení na veřejnou zakázku „Dodávky potravinové a materiální pomoci hrazené z Fondu evropské pomoci nejchudším osobám“. Před vyhlášením veřejné zakázky budou představeny předpokládané zadávací podmínky veřejné zakázky potenciálním dodavatelům a veřejnosti v rámci veřejné předběžné tržní konzultace, která se bude konat 25. 11. 2015 v 10:00 hodin v místnosti „Klub“ umístěné v přízemí budovy sídla zadavatele Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2. Účelem této tržní konzultace je získat informace potřebné pro správné nastavení zadávacích podmínek.
Předběžná tržní konzultace podle nové evropské zadávací směrnice (2014/24/EU) je možností zadavatele předtím, než vyhlásí veřejnou zakázku, komunikovat s dodavateli a zjišťovat jejich možnosti a návrhy řešení. V rámci zvoleného modelu bude představen záměr zadavatele, včetně některých navrhovaných detailů jak předmětu veřejné zakázky, tak zadávacího řízení. Dodavatelé se pak budou moci k navrhovaným parametrům zakázky vyjádřit. Dojde tak ke zvýšení transparentnosti zadávacího řízení a získání relevantních a objektivních informací o možnostech trhu, tak aby mohl zadavatel optimálně nastavit zadávací podmínky veřejné zakázky resp. celkové řešení zadávacího řízení.
Možnost účastnit se tohoto jednání je otevřená. Účastnit se mohou zejména všichni potenciální zájemci o veřejnou zakázku.
Pro bližší informace lze kontaktovat:
Ing. Jana Jandová
tel.: 221 922 760
e-mail: jana.jandova@mpsv.cz
Zájemci se mohou registrovat nejpozději do 20. listopadu 2015 na e-mailové adrese jana.jandova@mpsv.cz. V registraci zájemci uvedou název dodavatele a jména zúčastněných osob.
Druh veřejné zakázky a požadovaný druh zadávacího řízení: Veřejná zakázka na dodávky, která bude vyhlášena v nadlimitním otevřeném řízení dle § 21 odst. písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Celková předpokládaná hodnota: 52 mil. Kč bez DPH
Cíl veřejné zakázky: Pořízení potravinové a materiální pomoci pro partnerské organizace, které následně zajistí distribuci této pomoci osobám z cílové skupiny. Cílovou skupinou jsou materiálně deprivované rodiny s dětmi, osoby bez domova, osoby ohrožené ztrátou bydlení, neúplné rodiny s nízkou pracovní intenzitou, a další osoby ve vážné sociální nouzi.
Popis předmětu a rozsahu plnění: Předmětem plnění budou dodávky základních potravin a základní materiální pomoci. Tyto dodávky budou probíhat ve formě potravinových a hygienických balíčků (viz popis níže), a to včetně zajištění obalů a dopravy na určená místa plnění. Plnění se předpokládá v průběhu roku 2016, a to v cca 5 dílčích objednávkách. Plnění v rámci veřejné zakázky bude probíhat nejpozději do 31. 12. 2016.
a) Potravinové balíčky
Stručný popis: Předmětem plnění této části veřejné zakázky budou dodávky potravin, ať již půjde o suroviny k přípravě pokrmů, instantní pokrmy, nápoje nebo o potraviny určené k přímé spotřebě (např. mouka, rýže, těstoviny, konzervy). Bude se jednat o dva druhy balíčků.
b) Hygienické balíčky
Stručný popis: Předmětem plnění této části veřejné zakázky budou hygienické potřeby (např. mýdlo, šampon, sprchový gel, zubní pasta, gel na praní). Bude se jednat o tři druhy balíčků.
Podklady pro předběžnou tržní konzultaci a informace o veřejné zakázce jsou uveřejněny v Oznámení předběžných informací ve Věstníku veřejných zakázek, na profilu zadavatele a na webových stránkách Ministerstva práce a sociálních věcí.
Předběžná tržní konzultace nesmí narušit hospodářskou soutěž a nesmí vést k porušení zásady zákazu diskriminace a zásady transparentnosti postupu zadavatele. Průběh a výsledek předběžné tržní konzultace tak bude zaznamenán v samostatné zprávě, která bude součástí zadávacích podmínek veřejné zakázky.
|