obsah
|
zápatí
Ministerstvo práce a sociálních věcí
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zajištění odborných školení pro pracovníky projektové kanceláře MPSV II
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zajištění odborných školení pro pracovníky projektové kanceláře MPSV II
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v technickém a organizačním zajištění školení zaměstnanců projektové kanceláře (tzn. odboru řízení projektů) Ministerstva práce a sociálních věcí (dále jen „MPSV“) v oblasti projektového řízení a legislativy, v oblasti IT (konkrétně kancelářský software MS Office), v oblasti zaměstnanosti a sociální problematice, v oblasti softwaru IBM SPSS Statistics, a to v rámci projektu s názvem „Rozvoj projektové kanceláře MPSV“, registrační číslo projektu CZ.1.04/4.1.00/C7.00001.
Zaměstnanci MPSV by měli být na základě absolvování školení schopni se efektivně a profesionálně podílet na řízení a realizaci projektů financovaných z evropských strukturálních fondů.
Uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoliv část veřejné zakázky nebo i na všechny 4 části veřejné zakázky současně. Pro každou část veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Na Poříčním právu 376/1
128 01 Praha - Praha 2
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
26. 05. 2015 10:00
Počátek běhu lhůt:
04. 05. 2015
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ministerstvo práce a sociálních věcí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software