Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář: E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Poskytování služeb systémové integrace
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb systémové integrace ICT prostředí v rámci resortu zadavatele (dále společně jen „Služby“) vybraným dodavatelem. Služby jsou podrobněji specifikovány v příloze č. 2 této zadávací dokumentace, závazném vzoru smlouvy (dále také jen jako „Smlouva“ nebo „Závazný vzor Smlouvy“) a v příloze č. 5 této zadávací dokumentace („Obecné požadavky na služby“). Předmětem zakázky je tedy poskytnutí kvalifikovaných služeb za účelem podpory zadavatele při realizaci ICT projektů, přičemž se jedná se o významné zakázky s kritickým dopadem do fungování zadavatele.
Poskytované služby budou zahrnovat zejména služby personální kapacity v oblasti systémové integrace ICT prostředí v rámci resortu zadavatele, zejména pak spočívajících v:
a) zajištění služeb systémové integrace; a v
b) poskytování ostatních odborných a konzultačních služeb z oblasti systémové integrace.
Převážná část služeb bude realizována jako pravidelné plnění dle Smlouvy (dále jen „Pravidelné Služby“) a část Služeb bude poskytována dle aktuální potřeby na základě objednávek zadavatele (dále jen „Služby na objednávku“).
Služby budou poskytovány ve vztahu k následujícím oblastem systémové integrace:
a) strategie a koncepce ICT a jeho rozvoj;
b) portfolio ICT služeb;
c) řízení požadavků vč. změnových;
d) zajištění kvality ICT služeb včetně interních a externí vztahů a vazeb; a
e) řízení rizik a bezpečnosti informací.
Služby musí být poskytovány při plném respektování následujících dokumentů:
a) Strategie informačních a komunikačních technologií 2016+, jejíž základní dokument tvoří přílohu č. 8 zadávací dokumentace;
b) Strategické cíle ČSSZ pro období 2014-2020, které tvoří přílohu č. 9 zadávací dokumentace;
c) Popis prostředí České správy sociálního zabezpečení, který tvoří přílohu č. 10 zadávací dokumentace;
d) Popis prostředí MPSV, který tvoří přílohu č. 11 zadávací dokumentace;
e) Popis prostředí SÚIP, který tvoří přílohu č. 12 zadávací dokumentace.
Více viz zadávací podmínky.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Na Poříčním právu 376/1
128 01 Praha - Praha 2
(Podatelna)
Kontakt: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace nebo žádost o poskytnutí této zadávací dokumentace doručí dodavatel na adresu:
Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
oddělení veřejných zakázek
k rukám Ing. Aleny Najmanové
Na Poříčním právu 1/376,
128 01 Praha 2
případně na e-mailovou adresu: alena.najmanova@mpsv.cz.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 27.02.2017 13:00
Datum zahájení: 25.11.2016 00:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: