Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Minitendr - „Právní poradenství v oblasti související s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: 1.1. Předmětem daného minitendru je poskytování právních služeb v maximálním rozsahu 2000 hodin, v souvislosti s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „Nařízení“), známé také jako Všeobecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation – GDPR). Toto Nařízení ve velkém rozsahu nahrazuje dosavadní právní úpravu ochrany osobních údajů platnou na území ČR (zejména zákon o ochraně osobních údajů), případně ji doplňuje nebo upřesňuje. Nařízení je přímo účinné na území všech členských států EU a spočívá zejména v povinnosti uvést procesy a provozní činnosti v rámci resortu MPSV do souladu s touto právní úpravou.

Právní služby poskytované Advokátem budou zejména:
• prvotní analýza dopadů Nařízení na resort MPSV;
• doporučení legislativních změn souvisejících s implementací Nařízení na základě zadání MPSV;
• konzultace MPSV v otázkách změny procesních modelů a provozních činností v rámci dotčených agend;
• zpracování oponentur k materiálům MPSV;
• poskytování osobních, telefonických a e-mailových konzultací;
• poskytování dalších forem právního poradenství dle zadání MPSV.
Konkrétní rozsah poskytování právních služeb bude záviset na aktuálních potřebách Objednatele.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Na Poříčním právu 376/1
128 01 Praha - Praha 2
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: Uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 24.10.2016 08:00
Datum zahájení: 11.10.2016 00:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: