obsah
|
zápatí
Ministerstvo práce a sociálních věcí
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Minitendr - „Právní poradenství v oblasti související s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Minitendr - „Právní poradenství v oblasti související s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
1.1. Předmětem daného minitendru je poskytování právních služeb v maximálním rozsahu 2000 hodin, v souvislosti s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „Nařízení“), známé také jako Všeobecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation – GDPR). Toto Nařízení ve velkém rozsahu nahrazuje dosavadní právní úpravu ochrany osobních údajů platnou na území ČR (zejména zákon o ochraně osobních údajů), případně ji doplňuje nebo upřesňuje. Nařízení je přímo účinné na území všech členských států EU a spočívá zejména v povinnosti uvést procesy a provozní činnosti v rámci resortu MPSV do souladu s touto právní úpravou.
Právní služby poskytované Advokátem budou zejména:
• prvotní analýza dopadů Nařízení na resort MPSV;
• doporučení legislativních změn souvisejících s implementací Nařízení na základě zadání MPSV;
• konzultace MPSV v otázkách změny procesních modelů a provozních činností v rámci dotčených agend;
• zpracování oponentur k materiálům MPSV;
• poskytování osobních, telefonických a e-mailových konzultací;
• poskytování dalších forem právního poradenství dle zadání MPSV.
Konkrétní rozsah poskytování právních služeb bude záviset na aktuálních potřebách Objednatele.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Na Poříčním právu 376/1
128 01 Praha - Praha 2
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
Uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
24.10.2016 08:00
Datum zahájení:
11.10.2016 00:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ministerstvo práce a sociálních věcí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software