DBID: 1668
Systémové číslo: P15V00001655 Evidenční číslo zadavatele: VZMR č. 17
Počátek běhu lhůt:
15.05.2015
Nabídku podat do:
26.05.2015 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZMR č. 17 - Nákup kancelářských potřeb pro roky 2015 a 2016
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem dodávek budou drobné kancelářské potřeby nezbytné k zabezpečení činnosti SÚIP a realizace projektu (např. eurosložky, papíry, šanony/pořadače, lepicí pásky, lepidla, obálky, kancelářské sponky, sešívačky + náplně, nůžky, děrovače, samolepící bločky různých velikostí, papírové složky, samolepící štítky, kalkulátory, popisovače, korektory apod.). Bližší specifikace je uvedena v příloze č. 1 této ZD – Kalkulace nabídkové ceny zboží.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zadáváno v e-tržišti
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 898 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Státní úřad inspekce práce
IČO: 75046962
Poštovní adresa: Kolářská 451/13
746 01 Opava
Id profilu zadavatele ve VVZ: 509697
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.